1402-06-23 11:35
403
0
86467
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد مسکن گلستان:

پیوند مردم با مکتب سیدالشهداء برای همیشه ماندگار است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد مسکن گلستان با اشاره به ارادت وصف‌ناشدنی مردم به مکتب حسینی گفت: پیوند مردم با این مکتب همیشه ماندگار است.

به گزارش گلستان ما، حجت‌الاسلام نوراله ولی‌نژاد امروز با حضور در آئین‌های سوگواری رحلت رسول ختمی مرتبت و شهادت سبط اکبرامام حسن مجتبی (ع) در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری اظهار کرد: دشمن فکر نمی‌کرد آنچه را آغاز می‌کند بی‌پایان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه حادثه کربلا پایان‌ناپذیر شد، افزود: این واقعه همچون رود پرخروشی برای همه طبقات، سنین، گروه‌ها و قشرهای مختلف جاذبه داشت و آنها را کنار هم قرار داد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد مسکن گلستان گفت: دشمن فکر نمی‌کرد که امام حسین (ع) به این اندازه عظمت خواهد یافت آنها تمام همت خود را گذاشتند که امام حسین (ع) را تمام و کوچک کنند و خاندان نبوت و امامت را به پایان ببرند اما خداوند اراده دیگری داشت و کاری کرد که امام حسین (ع) کشتی نجات باشد.

ولی‌نژاد افزود: به فضل الهی؛ بدنامی برای یزید و خاندان یزید ماندگار شد و خوشنامی، زیبایی و اثربخشی برای خاندان پیامبر (ص) ماندگار شد.

وی با بیان اینکه عشق، علاقه، ارادت و پیوند مردم با مکتب اهل‌بیت (ع) برای همیشه ماندگار است، گفت: این ارادت را می‌توان در پیاده‌روی اربعین در کربلا و دو ماه عزاداری مردم در محرم و صفر به وضوح دید و قطعا این ماندگاری را مردم تا آخر دنیا شاهد خواهند بود.

عزاداران از حسینیه عاشقان ثارلله (ع) گرگان تا آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) گرگان بر سر و سینه کوبیدند و سوگواری کردند.

پیامبراکرم(ص) دوشنبه ۲۸ صفر سال یازدهم هجری، در سن ۶۳ سالگی وفات یافتند و امام حسن(ع) نیز روز بیست و هشتم ماه صفر سال ۴۹ هجری در سن ۴۷ سالگی به خاطر مسمومیت ناشی از زهر، به شهادت رسیدند.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.